luni, 28 aprilie 2014

The One Collective





          Cu siguranta multe dintre voi ati incercat cel putin un produs Oriflame. Daca va numarati printre cele care nu au folosit, atunci cu siguranta ati rasfoit o brosura la un moment dat. Pe mine acest brand ma duce cu gandul la liceu, cand in minutele scurte de pauza erau intotdeauna cataloagele lor pe banci, uneori chiar si in ore :).  Rimelul Giordani Gold ramane unul din preferatele mele.

   The One e numele celei mai noi colectii Oriflame si reprezinta modul perfect de a imbina moda cu standardele inalte de calitate ale machiajului. Noul brand  vrea sa puna in valoare fiecare dintre laturile personalitatii noastre, a femeilor. Astfel au aparut 3 game care se incadreaza perfect la cerintele noastre in materie de frumusete:
Mega Impact, Frumusete de zi cu zi si Ultra Rezistenta.





      Cum sunt curioasa din fire, si imi place sa descopar tot timpul lucruri noi in materie de beauty, recunosc ca ma tenteaza cateva produse din noua lor gama.                                              
        Nu vreau doar sa testez produsele, vreau ca ele sa faca parte din ritualul meu de zi cu zi in materie de makeup. Vreau sa vad, daca cel putin un produs e The One pentru mine!

 Si acum partea interesanta a acestei postari!
               La inceputul anului Special Koko (pe care o urmaresc cu drag) a fost invitata sa faca parte din comunitatea internationala "The One Collective". Acum Oriflame cauta mai multi bloggeri care sa faca parte din aceasta comunitate si au pregatit o mega surpriza: testarea celui mai nou brand de machiaj The ONE by Oriflame.
          La sfarsitul campaniei de testare se vor pune la bataie 50 de locuri la un workshop plin de surprize, cu posibilitatea de a afla cum sa ai un blog de succes si metode de promovare a blogului de la profesionisti in domeniu. Suna mai mult de cat tentant, nu?!
Pentru alte detalii referitoare la aceasta campanie, click  aici


Bisous,
         Deedee. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tell me something...