miercuri, 19 ianuarie 2011

Pink me with a lil' blue

Me again.

Revin cu un nou look, super simplu si extrem de rapid de realizat. Sunt cateva luni bune, sau daca nu un an de cand m-am indragostit de un rimel albastru -albastru electric, de la Trendy (u know Trendy is Seventeen baby). Si daca tot e dragoste mare intre noi am inceput sa il folosesc in fel si fel de combinatii.

Cea mai simpla dintre ele e cea in care sunt pe fuga si nu am timp mai deloc de machiajul ochilor. Astfel ca repejor repejor imi rimelez doar ochii cu "albastru" -acest lucru merge facut si in masina :)))- si voila machiajul. Arata tare bine acest albastru electric "purtat de unul singur".

Eu una mereu am fost fana rimelurilor colorate, in special albastru- u know I'm crazy about blue. Insa cu greu reuseam sa gasesc un rimel colorat care sa isi pastreze culoarea de la aplicare pana la demachiere. Dar l-am gasit si sunt happy.

                                                               Isn't that a gorgeous blue?!



Insa atunci cand am timp sa imi fac machiajul ochilor "ca la carte" si vreau totusi sa pun "o alta pata de culoare" de cele mai multe ori diferita de restul nuantelor folosite, aleg sa imi rimelez genele inferioare cu acest albastru. Si imi place tare mult.
Si pentru ca imi era dor zilele astea de acest rimel, am executat rapid si un machiaj. So here it goes:






Bisous, 
          Deedee.

7 comentarii:

  1. Ce fain e machiajul!:X:X
    Si rimelul e super, dar nu stiu de unde sa iau produse Trendy din Timisoara. Nu cred ca sunt...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anda cum sa nu fie produse Trendy si la voi?!...trebuie...incearca sa cauti acolo pe unde au si produse Seventeen, desi nu e neaparat o regula...Mie imi plac produsele lor, au si niste ojeee tare faine..
    @ Modniza mersi

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful! I love that pop color!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cat de superb poate fiiiii!!!!
    Ador cum se vede rimelul albastru pe genele de jos! ♥

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...