sâmbătă, 25 iunie 2011

Look rapid....smooth purple!

      Ca dupa o furtuna, am revenit si eu!
     Dupa multe zile in care am fost numai pe drumuri, cu treburi de rezolvat atat in oras cat si in afara lui- la sute de km-, cu pierderea unei persoane dragi mie si cu o oboseala ce parea ca nu mai dispare, iata ca a venit si sfarsitul de saptamana!
      Azi a trebuit sa plec val vartej din casa, asa ca am executat repede un machiaj super usor si extrem de rapid:10 minute!!! Din pacate, din lipsa de soare dar cu o puzderie de nori, pozele cam lasa de dorit. Click pentru marire.


Am tot zis ca o sa incerc sa postez si produsele folosite, acum le postez in graba, data viitoare sa ma taxati...

Ten
-The All Natural Face mineral foundation-Butter Pecan
-Everyday Minerals Multi-Intensive concealer
-Farmasi Tender Blush On No 2

Ochi
-eterna 120
-Farmasi Deep Look Dipliner Black
-Maybelline XXl Pro Intense Black Mascara

Buze
-nu mai stiu :))

Asa....
Zilele trecute am reusit sa evadez printre picaturi si putin la plaja. Asa arata marea zilele astea...foarte linistita si curata, si foarte...RECE!!! Dar eu cum sunt o adevarata broscuta intru in apa si uit sa mai ies :))), chiar daca e rece :P.
Unul din locurile mele preferate de tolanit la soare...e liniste si apa e mereu curata!


Si noua mea descoperire, un produs care imi place extrem de mult si care cu siguranta il voi recumpara saptamana viitoare caci l-am cam terminat :)))
Emulsia de plaja Cosmetic Plant, o ador!!!! O folosesc de ceva timp si pot spune ca imi place tare tare mult. Poate o sa fac si un review cat de curand. Pentru mine e produsul verii.


Cam multe pozici, ma opresc aici.


Bisous,
         Deedee.

11 comentarii:

  1. Cum e mascara de la Farmasi? Eram aproape de a o cumpara. Sunt tare-tare curioasa. Poate ii faci review (sper sa nu fac vreo gafa si deja sa exista review pe blog).
    Te pup si esti o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. * Iulia nu am folosit mascara de la Farmasi ci dipliner :D :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat imi place look-ul! E atat de fresh si se potriveste de minune cu tenul bronzat pe care il ai :X.

    RăspundețiȘtergere
  4. ntz ntz ce inseamna sa stai la mare....

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine te-am gasit si eu. Multumesc de vizita si comentarii. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. * Dragonfly ..am stat si la munte sa stii :D
    * Bianca npc esti foarte priceputa in bucatarie
    * Lucia multumesc

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...