marți, 27 septembrie 2011

Castigatoare giveaway ELF

Am avut programata postarea asta pentru azi dimineata dar nu stiu de ce nu a aparut, in fine. Am avut de citit bancuri nu gluma!!!! Toate au fost bune, pe unele le stiam, pe altele nu. Desi "aveam nevoie" doar de un banc au fost cateva persoane care au trimis mai multe. A fost greu sa ma decid, dar a trebuit. Mi-a trimis 2 bancuri insa eu l-am apreciat mai mult pe primul, e scurt da' bun. Si de ce sa nu recunosc, aud foarte foarte des "cuvintele astea", tot circuland cu mijloacele de transport in comun:))) :)))  asa ca..............

Bianca

Felicitari!!!!

P.S : Va multumesc tuturor pentru bancurile trimise.

3 comentarii:

  1. Oau...am vazut numele meu si am fugit repede in mail sa vad daca am primit ceva si daca eu sunt Bianca aia:)) hehe..super fericita sunt...
    Multumesc mult de premiu...
    te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, datele ei au fost deja trimise celor de la elf

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...