marți, 27 decembrie 2011

In aer e inca sarbatoare!

Of si a trecut si Craciunul!!! Si totusi in aer pluteste inca miros de sarbatoare.
      Multa agitatie, multa munca si un pic de relaxare. Sper ca ati primit cadourile mult visate sub brad, sper ca ati petrecut clipe frumoase alaturi de cei dragi si sper ca, acest Craciun, ce tocmai se scurge "printre degete" a avut ceva special, ceva magic.
      Imi place la nebunie sa imbrac casa in haine de sarbatoare... Oooo cat imi place. As putea face asta in fiecare zi si tot nu m-as plictisi. In aceasta postare initial am vrut sa pun niste poze cu decoratiunile mele de Craciun dar aparatul meu nu a scos nimic ca lumea, asa ca m-am razgandit. Va prezint totusi cateva capturi, putine ce-i drept, cu piesele cele mai importante.
 
 Micul meu Mos Craciun. Il am de mai bine de 7 ani si in fiecare an, parca sta tot mai falnic langa brad.

   Bradutul meu impodobit. Nici nu mai stiu de cat timp il am, dar sper ca "pana la anu' sa creasca mai mare" !

    Craciunita mea. Am primit-o de Sf. Andrei. E mare si frumoasa iar frunzele ei rosii sunt superbe.


                        
                                          Visinul meu ptic. Arata superb imbracat in luminite.

 Imi iubesc curtea asa, plina de lumini. E o atmosfera greu de descris in cuvinte cand vad geamurile, casele, curtile, gardurile pline de luminite mici si colorate.
   

  P.S:  A trecut mosul pe la voi?!


   Si o poza facut azi!! :D

Bisous,
         Deedee.

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele...
    Iti doresc un an nou fericit alaturi de cei dragi tie.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac copaceii imbracati in luminite :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Love the make up!
    Maybe we can follow each other? http://www.fashionmechic.com/

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...