marți, 3 ianuarie 2012

Soft arabian eyes

             Good morning sunshine!!!!!
             Asta imi zic de vreo 2 zile....caci e un soare superb, de dimineata pana seara, ma rog seara de iarna :)). Cum sa nu te simti incredibil de bine cand e inceput de ianuarie dar afara e primavara?! Ah sper sa ma mai intalnesc cu astfel de zile! Iarna cea geroasa cu ninsoare si polei sa se duca la munte, acolo e mai multa nevoie de ea....La mare, sa vina primavara! :))
            Azi am fost harnica si m-am machiat. Cam mult zic eu, pentru un drum pana la pet-shop :))), dar ce mai conteaza... Am profitat de razele soarelui si am facut si niste poze...
           De aceasta data m-am intors la o veche paletuta pe care am tot folosit-o dar din nu stiu ce motive am cam uitat-o: I Dream Of Nevis de la NYX-The Caribbean Collection....Ce a iesit?! Arabic chocolate eyes!!!




Si cand ma pozam eu mai bine....pleosc vine o limbutza si se baga in cadru :))...mancator de luciu de buze :))

  

Produse Folosite:

 Ochi:
Am folosit trusa mai sus mentionata...am gasit si o imagine mai concludenta decat poate scoate telefonul meu....



Flormar Eyeliner Pen
Avon Super Shock Max Mascara
Elf Lash and Brow Mascara
Eyelashes-EStardel Lash-SF 747 S

 Ten:
Gosh Velvet Touc h Foundation Primer
Fond de ten Astor Perfect Stay 24 H-100
Elf Booster-Sheer- powder- o sa-i fac un review cat de curand!!!!!
 Sleek Face Contour Kit-Light
Farmasi Tender Blush On-No 02

Buze:
Revlon Colorstay Mineral Lipglaze-Unlimited Nectar


Bisous,
         Deedee.

21 de comentarii:

  1. Ador loo-urile arabice!!! Le ador pur si simplu!
    Esti super draguta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le ador...e o adevarata arta in machiajul arabic...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mi-ar placea sa stiu sa ma machiez... dar sunt afoana:) In afara de ruj (max factor - super rezistent:)) creion si uneori rimel nu folosesc. La evenimente mai folosesc putin fard negru, gri..depinde cum sunt imbracata...
    Dar nu stiu sa ma machiez..tare mi-ar placea sa stiu sa folsoesc tusul de ochi dar nu am rabdare si nu ma mai pasioneaza:) Fiecare cu pasiunile lui:))
    Pupici si la multi ani in noul an...

    RăspundețiȘtergere
  4. F frumos look-ul si catelul e cute tare :X Sunt total de acord cu tine, iarna sa fie la munte!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca...cand iti place ceva, ai rabdare si inveti...nici eu nu stiam sa folosesc tusul...stii cum am invatat?! foloseam dermatograful inainte caci imi era mai usor si peste, tusul...Oricum ce n-as da sa imi placa sa gatesc toate minunatiile alea pe care le faci tu, yummy

    RăspundețiȘtergere
  6. Special K..ma bucur ca esti de acord cu mine...desi sunt nascuta iarna, as vrea sa fie tot timpul vara...in alta viata sper sa ma mut intr-o astfel de tara si sa sarbatoresc craciunul in costum de baie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragut este machiajul... ;;) . Eu acum am observat ca tu esti din Constanta! hihiii .pupicii

    RăspundețiȘtergere
  8. vaaaaaaaai ce cutzu scump !! Si eu profit de soare si azi ies sa ma pozez ! ha ! Te PUUUUUP !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina Barbu...spor la pozat...vremea tine cu tine

    RăspundețiȘtergere
  10. sa vinaaaaaaaaa ( primavara )!!!!!! e superb ...cica sunt 20 de grade peste vremea normala...rar pupam asa ceva !
    ne vedem pe faleza daca mai tine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Thank you so very much for your visit and comment.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  12. *coco...eu doar vineri sunt libera :(...dar am profitat pana mai ieri de vremea asta
    *sacramento..kiss you back

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte dragut machiajul ♥
    Iar "limbutza" e adorabila :))

    RăspundețiȘtergere
  14. I love this look..You look pretty <3 Though I cant understand the language :(

    Love
    http://www.meghasarin.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. ce dragut e catelul! imi place mult machiajul, te pricepi!!

    RăspundețiȘtergere
  16. *Camy, multumesc
    *Megha Sarin tnx
    *Denisa multumesc...si iti multumeste si el cu o limbuta "lip lip"

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...