miercuri, 7 martie 2012

Dark Violet Grey Make-up Look + Music Flower gel liner- swach and review

Am revenit!
        Dupa numeroasele zile de nastere din familie -numai una si una- atmosfera de sarbatoare s-a terminat cu mine, cu aniversarea mea. Ca de obicei eu sunt ultima :)). Cum in acest an am primit cadoul mult mai devreme, in ziua cu pricina parca lipsea ceva. Eu asa sunt: imi place sa primesc cadouri inainte, insa de ziua mea, chiar atunci, parca tot vreau sa fiu surprinsa cu ceva, cat de mic, dar sa fie ceva. Asa ca....am plecat fuguta fuguta la munte! Am petrecut o saptamana minunata, cu vreme buna si muuulta zapada. Acum astept primavara pentru o noua escapada, de aceasta data....la iarba verde.

                                                              Relaxing time


 Sa revin cu picioarele pe pamant :D.
      Acum, atasez niste poze cu un look facut in week-end. Trebuia sa ies in oras asa ca m-am aranjat nevoie mare, a se intelege machiat. Am combinat doua truse Sleek: Oh So Special si Bad Girl iar rezultatul mi-a placut tare mult. A iesit un Dark Violet Grey make-up....asa imi place sa-l denumesc. Gel liner-ul mergea trasat mai bine insa am preferat "sa nu mai intervin" ca sa nu stric totul. Si genele mele mai trebuiau curbate putin dar asta e alta poveste. V-am spus ca trebuia sa ies in oras? Ei bine nu am mai iesit :)) Deh, se mai intampla. Dupa ce m-am schimbat insa m-am gandit sa nu pierd ocazia si sa fac niste pozici.



       AAA era sa uit. Am fost zilele trecute la "confi". Asa alint eu magazinele cu marfuri confiscate-chipurile-, magazine pline cu de toate, chilipiruri, chinezisme si alte produse uneori cu preturi mai mari decat in "oras". Am gasit acolo, printre cosmetice si o cutiuta cu Gel Liner. Pretul ridicol de mic m-a facut sa le cumpar...da, pentru ca erau doua :D...

                                                        Inauntru sunt si doua pensulici

                                                                   Ta daaaaa
 
                                               Mic swatch-scuzati servetelul umed din cadru :))

   Music Flower Long Wear Gel Eyeliner....hm, cu siguranta nu am mai auzit de asa ceva. La prima vedere scrisul de pe "borcanse" si pensulici m-a dus cu gandul la Bobbi Brown, deh e scrisul de vina :) sau poate eu. M-am incumetat si l-am incercat ieri la munca. Mi-am avertizat colegele ca am un gel liner nou, asa ca vreau sa ma anunte daca am la un moment dat o urma suspecta langa arcada, semn ca mi s-a intins aiurea. Revin cu mica impresie.

Ce mi-a placut?
Pretul incredibil de mic: doar 10 lei pentru amandoua.
Sunt extrem de pigmentate.Ieri am testat varianta maro si a rezistat cu brio 14 ore!!!!
Cum era de dimineata asa l-am gasit si seara tarziu. Nu s-a intins absolut deloc.
Faptul ca a venit cu doua pensulici. Nu stiu daca o sa le folosesc dar m-a impresionat cand am deschis cutiuta si le-am vazut. So sweet.
Scrisul in engleza. Am eu ceva cand ma uit pe o cutie si vad scris in ciuciungheza. Da, produsul e fabricat in China insa nu ma deranjeaza atat timp cat pe ambalaj nu vad caractere de tip ozn.
E specificat termenul de garantie. Desi niciodata nu tin un produs atat cat e specificat pe cutie, e bine de stiut totusi valabilitatea lui. Produsul in cauza e valabil pana in 2016....:))

Ce nu mi-a placut?!
Exista o singura varianta: negru si maro. Era interesant daca aveau si alte culori disponibile.
Maro-ul este mult mai inchis decat ma asteptam, dar nu ma deranjeaza asa de tare.

O sa ma cumpar asa ceva pe viitor?!
Alte variante de culori, da.

P.S In cazul in care dupa o folosire mai indelungata a acestui produs constat ca mai trebuie sa adaug ceva referitor la punctele lui pro sau contra, voi edita si aceasta postare.


P.S.
Am scris prea mult? Sunt prea multe poze?!



Bisous,
         Deedee.

11 comentarii:

  1. Si eu le-am facut review:D la mn au bagat variante noi, cu verde, auriu, albastru + negru, seturi de cate 2, dar la 20lei. Nu stiu daca exact aceeasu firma, dar aratau bine oricum.
    Machiajul e absolut superb, arata fooooarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow..sper sa vad si eu in curand astfel de variante, cu alte culori

      Ștergere
  2. Best make up ever.
    You are always so beautiful
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! :*
    Machiajul e foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos machiajul!
    Arata bine acest liner si mie imi place sa incerc "chilipiruri"ca sa zic asa...este tentaatia aia...indiferent ca am nevoie de ceva sau nu,cumpar in prostie...asa ca sa fie :))
    Pupici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase sunt. Am fost acum pe la metrou Unirii, la magazinul acela cu de toate si am vazut cateva nuante, verde, albastru, maro, mov si mi-am luat unul de la ei, e tus carioca, verde frate:D WOW.
    Am zis, what the fuck? 12 lei? sa vedem cum este pentru ca sunt in cautare de un verde frumos de mult timp. L-am dat acum pe mana siam ramas uimita. Nu se ia deloc, il tot frec, si am incercat cu apa si sapun. Se ia cojite, dar totusi, Sunt mega impresionata. Cred ca maine imi iau si pe albastru si pe mov. Negru mai am de la elf si de la Avon si maro de la rimmel. Multumim pt review :
    Pupici.
    Andra

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, sunt la fel de impresionata ca si tine. Treceam pe la unirii si am zis ca daca tot nu vine metroul sa mai casc gura pe acolo si sunt in cautare de un tus verde de cand lumea.
    Il vad in vitrina, pe vad pe toate, seturi and stuff. Nu stiam nimic de ei si vad si tusul carioca de la ei. Un verde. Ma lasa sa il incerc pe mana si am zis pe loc e al meu.
    12 lei a costat, si m-a impresionat grav. Inca il am pe mana desi m-am spalat. Acum am incercat cu apa si sapun si vad ca s-a jupuit un pic dar totusi, sunt f impresionata. Maibne ma duc cred sa imi iau mov si sa vad ce nuante mai aveau, ca negru am de la elf si Avon, maro de la Rimmel si Essence. Dar sunt f curioasa cum sunt acestea gel.
    Multimim pt review,

    Andra
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...