duminică, 22 aprilie 2012

Lazy Sunday Look: brown, purple and soft grey

            A venit si aprilie, a trecut si Pastele....am revenit si eu! Am fost foarte ocupata in ultimul timp dar sper sa nu mai am zile chiar atat de aglomerate. Sper...
           Azi m-am plictisit acasa ,nu am avut unde sa ies si nici ce sa fac, asa ca mi-am propus sa ma joc putin cu aparatul. Bad idea :(. Vantul batea atat de tare incat parul imi intra in ochi, nas, gura si imi era inposibil sa scot niste poze decente. Am reusit insa sa salvez cateva fotografii (extrem de putine) care sunt cat de cat ok. Le pun totusi si aici ca sa nu ma oftic ca le-am facut degeaba.
          Sa incep mai intai cu una bucata catel plictisit?! Totosh flocos-poza artistica!

Bisous
         Deedee.

14 comentarii:

  1. You look fierce! And I love your dog!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful, as ever, my friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pufos scuuuuump! :X:X:X
    aaaaww ce sweet este!
    Esti foarte frumoasa!
    In ultima vreme nici eu nu prea mai pot tine pasul,nu mai am timp...
    Vad ca si tu faci pozele afara si vandtul este o problema,am si eu o intamplare recenta...nu stiu ce o sa aleg din pozele alea. :(

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, eu de regula fac pozele afara...insa ba nimeresc soare, prea mult soare, ba vant

      Ștergere
  4. caldura mare , cat am asteptat-o si acum parca e prea ... Foarte frumoase pozele, machiajele nu mai zic, very,very pretty! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos machiaj! Te prinde foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...