sâmbătă, 19 aprilie 2014

Rainy Day Makeup


       "All of those rainy days, Spend a lifetime tryin' to wash away. 
Until de sun shines and I see your face...Smile for me."



   Azi e soare...dupa multe zile mohorate, in sfarsit e soare!
       De obicei cand e urat afara, mai de fiecare data ma apuca un dor nebun de a ma machia mai colorat. Nu stiu de ce. Asa am facut si zilele trecute cand m-am reintors  la Sleek Bad Girl pe care o uitasem undeva intr-un sertar. Desi paleta nu e foarte ofertanta pentru un machiaj de zi, culorile (din randul de jos) sunt superbe si foarte pigmentate. Pentru acest machiaj am ales Intoxicated, un deep jungle green, un verde albastrui, culoare care spre rusinea mea, nu am folosit-o deloc pe pleoapa mobila pana acum.
      Si cum socoteala de acasa nu se pregateste cu cea din targ, aparatul meu foto nu a avut gura sa strige ca trebuie incarcat, motiv pentru care a trebuit sa fac pozele cu telefonul. Daca blendingul nu e reusit, telefonul e de vina :)))

Una din cele mai importante sarbatori din acest an ne bate la usa....
                              Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!



 



Produse folosite:
Ochi:
-Elf Primer
-Nyx Jumbo Milk
-Sleek Bad Girl Palette
- Inglot Gel Liner -77
-Max Factor 2000 Calorie Mascara

Fata:
-Max Factor Facefinity All Day Flawless- Beige 55
-Max Factor Creme Puff- 005 Translucent
- Elf Clarifying Powder - Toffee (pentru contur)
-Inglot Blush - 68

Buze:
-Farmasi Concealer
-Elf Super Glossy Lip Shine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tell me something...