vineri, 26 decembrie 2014

DIY Glitter Candle Holders with Mod Podge/Suporturi pentru lumanari


      Sarbatorile de Craciun sunt in toi. Da, cand credeam ca nu mai ajung o data, acum parca au venit prea repede...si se duc, la fel de repede :(. Postarea asta trebuia sa fie publicata acum cateva zile dar cu atata agitatie in jur, nu am reusit sa ma adun. Alte comentarii nu isi au rostul asa ca azi va prezint un DIY foarte dragut si foarte stralucitor...in ton cu sarbatoarea Craciunului.
      Mie imi place ca in functie de sezon, sarbatoare, stare de spirit, sa imi decorez si locul de dining. Si cum in aceasta perioada totul trebuie sa fie festiv, am zis ca si masa din living trebuie sa fie rasfatata. M-am hotarat sa fac suporturi pentru lumanari folosind niste pahare.


      

        Nu am vrut sa cumpar nimic, caci mie nu imi plac lucrurile "usoare"....da :))...am zis sa ma folosesc (in mare parte) de ceea ce aveam deja si sa le transform cumva.
Adica: - un pahar (sau pahare) vechi. Se pot folosi si borcane.
           - un adeziv bun, eu am folosit Mod Podge, un adeziv all in one, care mai are si rol de lac de protectie  sau izolator si se usuca transparent.
           - o banda scotch (dublu-adeziva)
           - pensula, forfecuta si.......glitter, pe care l-am cumparat tocmai din Brasov caci in Constanta nu am gasit.
           - lumanari, luate din Lidl (4 la set)
           - hartie, cat mai multa....sclipiciul e sclipici si ajunge peste tot :))


        Am desenat niste stelute pe banda scotch. Le-am facut cu pixul, nu sunt perfecte si nici nu trebuie sa fie, si le-am decupat, defapt m-am chinuit sa le decupez. Puteam sa trec peste etapa cu stelele dar am zis sa imi ingreunez un pic munca :)) Si asa a fost.



      Dupa ce am terminat de lipit stelutele (dupa placul inimii), am aplicat un strat de Mod Podge. Am lasat un pic sa se aseze adezivul, apoi am aplicat glitter din abundenta.


Am lasat totul sa se usuce timp de cateva ore apoi am inceput cu o pensula sa inlatur un pic excesul de glitter.


Pentru ca obosisem putin, am mancat si cateva clementine :))

      Puteam sa las totul asa, dezlipeam stelutele si gata. Dar pentru ca nu vroiam sa cada sclipici de fiecare data cand puneam mana pe pahar, am aplicat inca un strat de Mod Podge, tocmai pentru ca adezivul are si rol de lac de protectie.


Am lasat cateva ore sa se usuce, apoi am dezlipit stelutele.


Aceasi operatiune si pe un pahar cu picior, pe care l-am transformat in suport de lumanare. In interiorul lui am pus un con, zapada artificiala si voila!


Rezultatul?!


P.S data viitoare nu mai lipesc stele :)). O varianta fara stele arata foarte bine si nu da batai de cap la decuparea lor.





Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!



Bisous,
         Deedee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tell me something...