vineri, 13 mai 2011

Am o pofta nebuna de....VARA !

Salutare de la mare!
        Am zis si eu ca o data cu venirea zilelor frumoase de primavara voi avea mai mult timp pentru pozici, dar nu a fost asa. Mereu intervine ceva. Ba sunt grabita si nu mai am timp de poze, ba e prea tarziu cand vin acasa si fata mea e deja super oily, ba uit...da, uit, cred ca varsta e de vina :))
        Ieri (joi) am prins o vreme superba, ca de vara incat m-am mirat si eu cat de frumos a fost afara. Si daca tot eram prin oras cu treaba, am zis sa ma opresc cateva minute sa ma destind un pic pe plaja, ca tot era in durmul meu. Spre uimirea mea deja misunau persoane prin satul de vacanta dar si pe malul marii. Mai mult, niste copii, cam prea entuziasmati deja faceau baie in mare :)). Abia astept sa vina vara !!!! Sa fie agitatie pe plaja ziua, seara, mamaia sa devina un adevarat furnicar. Imi e doar de vara, mi-e pofta de vara......
        Am reusit sa fac cateva poze insa ochii mei "minunati machiati" nu prea i-am prins bine in nici o poza. Atasez totusi cateva poze ca sa nu ma laud degeaba ca am iesit la plimbare.
        Pozele la makeup sunt facute aproape seara, cand fata mea era super oily. Vichy Norma Teint sucks, dar ma amagesc de faptul ca imi place tare tare mult cum se intinde pe fata. De fiecare data zic ca il arunc dar ma razgandesc, caci in plina graba "el" se "aplica" foarte repede, la drum lung insa, nu face fata. :(
Pacat insa ca in nici o poza nu am reusit sa captez ca lumea machiajul. :(

Acum daca tot aveam fotograful dupa mine, m-am lasat dusa de val -ca tot eram pe plaja- si mi-am permis sa ma "maimmuteresc" putin. :)...cat am putut, caci soarele era orbitor :)

aaaa si sa nu uit...dovada cu tinerii teribilisti :)...ei ca ei, dar ce m-as fi bagat si eu :))

Acestea fiind spuse/scrise ma pot retrage sa mai prind ceva din Dansez :).



Bisous,
         Deedee.

4 comentarii:

  1. super poze,arati minunat!si eu vreau la mare!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehh, ce viata, sa poti sa mergi pe plaja asa oricand. Te invidiez. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. I hate Vichi Norma Teint tooo!
    Imi distrusese fatza la un moment dat. :(
    Si cum spunea Anda, te invidiez!
    Machiajul e super fain, like usual. Imi place parul tau de mor!
    Pupiiici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arati asa minunat cu tinuta aia lejera! Imi place machiajul tau! :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...