marți, 17 mai 2011

Dark eyeshadows ?! Yes please!!!

Nu stiu cum sunteti voi dar eu dimineata cand vad soare afara, parca altfel imi incep ziua!
       Asa a fost si azi, cald, frumos,pacat insa ca vantul rece si-a cam facut simtita prezenta. Dar ce mai conteaza cand te gandesti ca primavara mohorata s-a cam dus, iar vara  bate imediat la usa.
       Inspirata de vremea frumoasa, am zis sa renunt un pic la stilul meu minimalist si mereu grabit de a ma machia si sa incerc ceva, altceva. Desi ce a iesit e un pic prea mult pentru un machiaj de zi, tin sa marturisesc ca am uneori perioade in care imi accentuez ochii mai mult (decat ar trebui, in mod normal). Voi nu?
      Si pentru ca aparatul meu foto "a murit", va las niste poze facute cu telefonul. (mai multe ca sa se inteleaga cat de cat ce am facut eu acolo :))... ). Scuzati fata super oily, insa in fata soarelui nu pot rezista, si incep sa ma topesc! :)

Am folosit eterna paleta 120. :)


Bisous,
         Deedee.

10 comentarii:

  1. Ti-a iesit superb machiajul, ca de fiecare data. Cand ma las si eu pe mana ta o data? :P
    te pup (Laura Odagiu)

    RăspundețiȘtergere
  2. ehehe..Laura...cand vrei, stau aproape de tine acum :))....(daca nu ma insel :p)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte sweet :) sa stii ca se vad bine pozele chiar daca sunt facute cu telefonul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da? Mersi mult! Ma gandeam ca nu se intelege mare lucru...

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place look-ul, doar ca mi se pare ca ai dus putin cam mult culoarea acolo in capat (la ochiul drept) si nici nu e fb blenduit. La celelalt se vede super :P.

    Anyway, arata f pretty & so do you :P pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil e de vina lumina sau aparatul..anyway...thanks..

    RăspundețiȘtergere
  7. cool blog! nice pictures :)
    www.fashiontnt.com
    follow me I always follow back ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti vine foarte foarte foarteeee bine! Te pup1:*:*

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...