marți, 24 mai 2011

Giveway-uri prin blogosfera!!!!

         A venit si caldura! Si nu imi pare rau deloc! Iubesc caldura si as prefera sa fie tot restul anului vara.
Seara de obicei e timpul sa mai vad ce mai e noi prin blogosfera. Si tot rasfoind bloguletele am dat peste cateva  fete darnice care organizeaza niste concursuri mai mult decat tentante. Si cum nu prea pot tine astfel de secrete, am sa va spun si voua ce am gasit.

Fashion Store organizeaza primul ei giveaway, sper sa nu fie si ultimul :D. Premiul e putin spus frumos, take a look:
Nu-i asa ca e cea mai frumoasa bufnita?! Eu una inca nu am vazut acest model. Regulile acestui giveaway le gasiti aici.

Iulia C vine cu ceva foarte ispititor: un premiu de VIS!!!!!!! 12 pensulici Sigma.


Mai multe detalii gasiti aici.


Ramanand in aceasi zona, a pensulicilor, am gasit cateva fete care ofera mult laudata F80.Ce daca s-a tot dat aceasta pensula prin blogosfera?! Cine nu o are deja, sa participe!

Chatte daruieste asadar pensula minune:
O pensula DIVINA! Mai multe detalii gasiti aici.

Lady Bugs vine si ea cu aceasi pensulica
Mai multe detalii despre cum puteti participa la concursul ei, gasiti aici.

Ami ofera si ea o pensula Sigma F80

Mai multe detalii, gasiti aici.

Cupcake ofera si ea niste bunatati, impreuna cu Melkior.

Mai multe detalii, aici.

Si daca tot e caldura mare, Sudessa (Maria) ne propune sa ne destindem un pic la umbra, citind.

Mai multe detalii, aici.

Bisous,
        Deedee.

2 comentarii:

  1. hey!Multumim ca ne-ai anuntat,arata atat de bine medalionul acela...Hihi!
    Te astept sa participi si la giveaway-ul meu,pun pariu ca o sa-ti placa sa citesti cartea asta: http://sudessa.blogspot.com/2011/05/my-new-giveaway.html
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Tell me something...